Katalog czy sklep?

prezentacja-kosmetykowKonsultanci Oriflame przeważnie posługują się katalogiem Oriflame w celu zaprezentowania swoim klientom nowych ofert kosmetyków. Często maja miejsce również spotkania w celu prezentacji kosmetyków „na żywo”. Wygląda to tak, ze konsultantka prezentuje zebranym krem, perfumy, pomadkę czy inny kosmetyk, który przykuł jej uwagę, bądź jest nowością w ofercie. Nie jest tajemnicą, ze ludzie lubią dotknąć, zobaczyć na własne oczy, czy też powąchać kosmetyk, którym są zainteresowani. Zaspokaja to ciekawość, którą wzbudziło zdjęcie w katalogu bądź na stronie Oriflame. Wtedy klient dokonuje zakupu z pełną świadomością tego co za towar nabywa, jak pachnie, jaka jest jego konsystencja oraz trwałość zapachu, oraz – czy to co o danym produkcie mówi producent jest szczerą prawdą a nie tylko koloryzowaniem w celu zwiększenia popytu na dany towar.

Zazwyczaj takie pokazy niezwykle korzystnie wpływają na zakupy w danym katalogu, dlatego tez jeśli tylko mamy taka możliwość, najlepszym rozwiązaniem byłyby takie prezentacje wraz z pojawieniem się nowego katalogu.

Aby dotrzeć do nowych osób można skorzystać z nieograniczonego zasięgu Internetu. Jedną z takich stron posiada konsultantka firmy oriflame – Kowal Agnieszka .Niejednokrotnie jest on niezwykle pomocnym narzędziem nie tylko w celu sprzedaży ale również rekrutacji. Za jego pośrednictwem nie jest do końca możliwa prezentacja zapachu kosmetyków, jednak zarówno konsystencja jak i sposób działania można ukazać klientom za pomocą filmików, a osoby o nieograniczonej wyobraźni zapewne poradzą sobie również z wyrażeniem zapachu danego kosmetyku – perfum, balsamów czy tez kremów.